W czym możemy pomóc?

Kliknij, aby zadać pytanie
Jak kupować?

Poradnik zakupowy, jak kupować w kilku krokach

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych informacji, w których wyjaśniamy jak złożyć zamówienie w sklepie e-Pick. 

 

Etapy składania zamówienia

Aby poprawnie złożyć zamówienie:

 Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty, jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze, możesz skorzystać z naszego poradnika znajdującego się pod tym adresem: Poradnik Zakupowy lub zadzwonić na naszą    infolinię: 61 679 12 16 - infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 08 - 16

 Uzupełnij swoje dane w tym dane adresowe, na które zrealizujemy wysyłkę zakupionych towarów

 Wybierz formę płatności. Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, zalecamy płatność kartą lub poprzez użycie szybkiej płatności.

 O poprawnym złożeniu zamówienia zostaniesz poinformowany drogą mailową. W taki sam sposób, wyślemy Ci aktualizację statusu realizacji zamówienia. 

 


Stany dostępności

Umożliwiamy dokonanie zakupu tylko jeśli produkt jest dostępny w magazynie. Przybliżoną ilość dostępnych sztuk produktów sprawdzisz na każdej stronie produktowej w górnej części. 

Jeśli produkt jest dostępny na zamówienie, wyślij zapytanie poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie e-pick.pl/pl/i/Kontakt-i-dane-firmy/9 zadzwoń na naszą infolinie: 

61 679 12 16 - infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 08 - 16

 


Sposoby płatności

Umożliwiamy płatność natychmiastową, płatność kartą (online) oraz przelew tradycyjny. Więcej na ten temat dowiesz się odwiedzając stronę e-pick.pl/pl/i/Formy-platnosci/10.

 


Koszt wysyłki

O całkowitym koszcie wysyłki zamówienia zostaniesz poinformowany w podsumowaniu podczas jego składania. Zakup powyżej 1000zł w naszym sklepie wystarczy aby koszt wysyłki na terenie kraju był darmowy. W innym wypadku zaczyna się od 25zł i zależy od wielkości paczki oraz tego czy wybrałeś płatność u kuriera. Więcej na ten temat dowiesz się odwiedzając stronę e-pick.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4.

 


Kody rabatowe, zniżki i promocje

Jeśli posiadasz kupon zniżkowy możesz zrealizować go podczas składania zamówienia. Skorzystanie z rabatu po złożeniu zamówienia nie będzie możliwe. 

Kupon rabatowy, który posiadasz może być ograniczony czasowo lub obniżać cenę tylko wybranych produktów.

 


Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień


Informacje na temat złożonych zamówień, możliwość zmiany ustawień lub danych oraz wiele innych znajdziesz logując się w panelu klienta na stronie e-pick.pl/panel/

 


Etapy realizacji zamówienia

O zmianie statusu zamówienia zostaniesz każdorazowo poinformowany w wiadomości mailowej. Aktualny status możesz sprawdzić także po zalogowaniu się na stronie e-pick.pl/panel/ jeśli posiadasz konto w naszym serwisie.

Ze względu na krótki czas realizacji zamówień, zamówienia, które posiadają status "przygotowane do wysyłki" nie mogą być zmienione. 


 

Realne czasy dostaw. Nasze produkty są na stanie magazynowym!

Zestawy do konwersji ePICK na stanie
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl