W czym możemy pomóc?

Kliknij, aby zadać pytanie
Zwroty i reklamacje

Rozwiązywanie problemów

W przypadku produktu, który nie działa prawidłowo przed kontaktem z nami zastosuj się do wskazówek znajdujących się na stronie e-pick.pl/PIO, które pomogą rozwiązać najczęściej spotykane usterki. 

 

WAŻNE!

Jeśli obudowa lub przewód posiadają widoczne uszkodzenia czy pęknięcia proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego Ingerencja w urządzenie elektryczne bez odpowiedniej wiedzy może skończyć się nieodwracalnym uszkodzeniem urządzenia, pożarem lub porażeniem prądem. 

 


Zgłoszenie reklamacji

W przypadku wystąpienia problemów z naszym produktem prosimy o zastosowanie się do poniższych czynności

 Skontaktuj się z nami w celu nadania numeru reklamacji, 

 Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej

 Spakuj produkt w oryginalne lub podobne opakowanie tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu

 Zaznacz na paczce numer reklamacji "EM-R 0000" 

Jeśli nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu, wypełnij formularz i załącz go w paczce z niedziałającym produktem.

Formularz reklamacyjny.PDF        |       Karta gwarancyjna.PDF  

Więcej informacji o tym jak zgłaszać reklamacje znajdziesz na stronie e-pick.pl/PIO#reklamacje.

 


Zgłoszenie zwrotu
 
Aby dokonać zwrotu:

 Skontaktuj się z nami w celu nadania numeru zwrotu

 Wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej

 Spakuj produkt w oryginalne lub podobne opakowanie tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu

 Zaznacz na paczce numer zwrotu "EM-Z 0000"

 

Pieniądze wrócą na Twoje konto do 7 dni po otrzymaniu paczki po zweryfikowaniu jej zawartości.

 

Formularz odstąpienia od umowy.PDF       |       Karta gwarancyjna.PDF  

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl