W czym możemy pomóc?

Kliknij, aby zadać pytanie
Pytania i odpowiedzi

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz przydatne porady. 

 


Składanie i realizacja zamówień

Więcej na ten temat przeczytasz na stronie Jak kupować.

 


Reklamacje

1) Jak złożyć reklamację?

Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie www.emind.com.pl, w zakładce "FAQ/#zwrotyireklamacje", lub w formie papierowej na adres EMIND Sp. z o.o. Sp. K, ul. Poznańska 167, 62-006 Kobylnica. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia niezbędnych dokumentów (patrz pkt 6), które pozwolą nam sprawnie przeanalizować Państwa zgłoszenie.

2) W jakim czasie otrzymam odpowiedź na reklamację?

Naszym celem jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź na Państwa zgłoszenia. Ważne, aby Państwo pamiętali o złożeniu wszystkich niezbędnych dokumentów. Maksymalny termin na wydanie decyzji do kompletnie zgłoszonej reklamacji wynosi 30 dni.

3) Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?

W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępnego na www.dpd.com.pl/protokol

Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy.

Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.

Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.

4) W jakim czasie należy zgłosić reklamację?

Wszelkie zgłoszenia należy wnosić w możliwie krótkim terminie po zaistnieniu zdarzenia i skompletowaniu pełnej dokumentacji w sprawie. Formalne terminy składania reklamacji są uzależnione od rodzaju usługi. Więcej informacji uzyskają Państwo po zapoznaniu się z Regulaminem Serwisu Internetowego dostępnego na stronie www.e-pick.pl/regulamin

5) Spisałem protokół - co dalej?

W przypadku stwierdzenia szkody w przesyłce należy wnieść pisemną reklamację. Forma wniesienia reklamacji została opisana w pytaniu 1. Przypominamy, że spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej.

6) Jakie dokumenty muszę załączyć do reklamacji?

Dokumenty wymagane w zgłoszeniu reklamacyjnym są wyszczególnione w formularzu reklamacyjnym. Po wyborze z listy powodu zgłoszenia, formularz wskaże, jakie podstawowe dokumenty są konieczne do wniesienia roszczeń. W przypadku zaistnienia szkody podstawowymi dokumentami są: protokół nadania/list przewozowy, formularz reklamacyjny wygenerowany z poziomu formularza zgłoszenia reklamacyjnego, protokół szkody spisany z kurierem, potwierdzenie wartości przesyłki. Pełne informacje znajdą Państwo w aktualnie obowiązujących Regulaminach.

*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

 


Instrukcje i karty produktów

Aktualne instrukcje i karty produktów marki eMIND oraz inne dokumenty do pobrania znajdują się na stronie e-pick.pl/DOC.

 


Serwis i  problemy techniczne


 Wyświetlacz nie reaguje na włącznik

 Czy bateria jest podłączona w prawidłowy sposób?

 Czy przewód baterii uległ uszkodzeniu?

 Czy włącznik na baterii jest w pozycji "ON"?

 

Wyświetlacz pokazuje błąd 'info' lub inny

 01info (usterka manetki) - sprawdź przewód oraz gniazdo/wtyk manetki

 03info (usterka czujnika pozycji koła) - sprawdź przewód oraz gniazdo/wtyk silnika

 04info (usterka czujnika momentu obrotowego) - sprawdź przewód oraz gniazdo/wtyk silnika

 04info (usterka czujnika prędkości) - sprawdź przewód oraz gniazdo/wtyk silnika

 06info (zwarcie w silniku lub sterowniku) - sprawdź przewód oraz gniazdo/wtyk silnika

 

Wyświetlacz nie pokazuje danych

 Przeprowadź reset do ustawień fabrycznych oraz wprowadź ustawienia zgodne z Twoim zestawem

 Sprawdź, czy bateria jest naładowana minimum do 25%

 

Gasnący wyświetlacz

 Sprawdź, czy bateria jest prawidłowo osadzona w szynie montażowej i unieruchomiona kluczem

 Sprawdź, czy bateria jest naładowana minimum do 25%

 

Nierówna praca silnika

 Zweryfikuj poprawność zamontowania czujnika PAS

 Sprawdź, czy problem występuje podczas jazdy na PAS/manetce

 Przeprowadź reset do ustawień fabrycznych oraz wprowadź ustawienia zgodne z Twoim zestawem

 

Niska prędkość

 Przeprowadź reset do ustawień fabrycznych oraz wprowadź ustawienia zgodne z Twoim zestawem

 Sprawdź, czy bateria jest naładowana minimum do 25%

 

Jeśli pomimo wykonania powyższych rozwiązań usterka występuje nadal wejdź na stronę e-pick.pl/ZIR aby złożyć reklamacje.

 


JAK DBAĆ O ZESTAW 


 Podstawowe zasady użytkowania roweru z zamontowanym zestawem e-PICK

 Do mycia roweru z zestawem e-Pick nie należy używać żrących lub innych agresywnie działających środków chemicznych

  • Najlepiej do tego celu sprawdzi się wilgotna szmatka z płynem do mycia roweru lub naczyń

 Nie zalecamy korzystania z myjni ciśnieniowych.

  • Strumień wody może spowodować wypłukanie preparatów smarujących oraz korozję w trudno dostępnych miejscach

 Przed każdym użyciem należy sprawdzić połączenia gwintowane

  • W szczególności zalecamy sprawdzić siłę dokręcenia koła z silnikiem
  • Zalecamy okresowe sprawdzenie czy elementy zestawu są mocno dokręcone i czy nie pojawia się na nich luz.

 Sprawdź stan ogumienia

  • Rower wyposażony w napęd elektryczny jest cięższy od roweru tradycyjnego, przez co tylne koło jest bardziej podatne na uszkodzenie dętki.
  • Zalecamy utrzymywanie ciśnienia w górnej części przedziału przewidzianego przez producenta ogumienia

WAŻNE!

Jeśli obudowa lub przewód posiadają widoczne uszkodzenia czy pęknięcia prosimy o pilny kontakt. Ingerencja w urządzenie elektryczne bez odpowiedniej wiedzy może skończyć się nieodwracalnym uszkodzeniem urządzenia, pożarem lub porażeniem prądem.

 


JAK DBAĆ O BATERIĘ


Podstawowe zasady użytkowania baterii litowo-jonowych

 Bateria przed pierwszym użyciem powinna zostać w pełni naładowana

  • Ze względów bezpieczeństwa baterie są naładowane w 30-40% podczas transportu oraz przechowywania

 Aby ograniczyć spadek pojemności baterii

  • Utrzymuj naładowanie baterii na poziomie minimum 10%
  • Po całkowitym rozładowaniu podłącz baterię do ładowarki, aby zapobiec utracie pojemności

 

Podstawowe zasady przechowywania baterii litowo-jonowych

 Baterię przechowuj w nienasłonecznionym miejscu najlepiej w temperaturze nie mniejszej niż 10°C oraz nie większej niż 50°C

  • Bateria, której temperatura spadnie poniżej 10°C traci pojemność – tym samym zasięg możliwy do przejechania na jednym ładowaniu
  • Każda bateria EMIND posiada zabezpieczenie przed przegrzaniem. Bateria, której temperatura wzrośnie powyżej 75°C podczas użytkowania wyłączy się. Będziesz mógł użyć jej ponownie, gdy temperatura wewnątrz baterii spadnie poniżej 70°C

 Baterię przechowuj w suchym miejscu, którego wilgotność powietrza nie przekracza 70%

  • Każda bateria EMIND jest uszczelniana jednak, jeśli zostanie narażona na duże zmiany wilgotności powietrza może nie działać prawidłowo ze względu na kondensację pary wodnej we wnętrzu obudowy

 Jeśli planujesz przerwę w używaniu baterii przechowuj ją naładowaną w minimum 40%

  • Stopień naładowania baterii sprawdzisz na baterii po naciśnięciu przycisku lub na ekranie wyświetlacza
  • Każda bateria EMIND posiada zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem. Dla przykładu: Jeśli napięcie na baterii 48V spadnie poniżej 37V bateria wyłączy się.

Właściwe obchodzenie się z baterią pozwala na bezpieczne i znaczne dłuższe użytkowanie baterii oraz utrzymanie pełnego zasięgu twojego pojazdu.

 

WAŻNE!

Jeśli obudowa lub przewód posiadają widoczne uszkodzenia czy pęknięcia prosimy o pilny kontakt. Ingerencja w urządzenie elektryczne bez odpowiedniej wiedzy może skończyć się nieodwracalnym uszkodzeniem urządzenia, pożarem lub porażeniem prądem.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl